نیلیا نیلیا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

نیلیای من

خونه ی مامان جون2

1391/5/23 15:41
نویسنده : کیمیا
157 بازدید
اشتراک گذاری

جمعه رفته بودیم خونه ی مامان جون که تو هم خیلی با عمه های مهربونت و مامان جون و عمو وحید بازی کردیniniweblog.comniniweblog.comو خلاصه خیلی خوش گذروندی مامان جون اینا انقدر دوستت دارن که اگه تو رو یه ذره دیر ببریم خونشون تند تند زنگ میزنن ومیگن نیلیا رو بیارین قربونت برم میخواستم زودتر اینارو برات بنویسم ولی اینترنمون جدیدا خراب شده و خیلی اعصابمو niniweblog.comخورد کرده میخواستم تو مسابقه شماره ٢وبلاگ کودک من شرکتت بدم  ولی هر کاری کردم niniweblog.comنتونستم از خمیازه ت عکس بگیرم فک کنم دیگه مهلتش تموم شده ایشا... مسابقه ی بعدی

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان امیر
23 مرداد 91 16:12
عزیزم ان شاء الله همیشه شاد و سلامت باشی سلام عزیزم امیرم توی یه مسابقه شرکت کرده و اولین مسابقه اش هم هست خوشحال میشم تشریف بیارید به وبلاگش ، لینک مسابقه زیر عکسش گذاشته شده زیاد زمان نمیبره ، به گل پسرم کمک کنید تا در این مسابقه برنده بشه.تا جمعه وقت هست. با یه رأی طلایی دل مامانی امیر کوچولو رو شاد کنید.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیلیای من می باشد