نیلیا نیلیا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 9 روز سن داره

نیلیای من

سفر نامه ی شمال

1391/7/3 23:04
نویسنده : کیمیا
372 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم این چند روزی که برای اجلاس سران تعطیل شده بود و دایی محسن جون اینا اومده بودن خونمون تصمیم گرفتیم که بریم شمال بعد به دایی مجید زنگزدیم که مهرسا جوناینا هم با هامون بیان ولی دایی گفت که کار داره نمیتوننبیان به خاله مرضی زنگزدیم اونا هم گفتن که شما برید ما فردا میایم روز اول تو شمال زندایی مینا جون تو رو برد تو اب انقدر خوشحال شده بودیو فقط جیغ میزدی روز دوم وقتی خاله اینا اومدن دوباره خاله جون تو رو برد تو اب خیلی بازی کردی،روز سوم رفتیم برات یه تیوپ خریدیم که خودت تو اب بازی کنی ولی وقتی بردیمت تو اب نمیدونم چرامتفکرمتفکرمتفکراما ترسیدی و گریه کردی انقدر شیطون بودی نمیذاشتی زیاد ازت عکس بگیرم اما یه چند تایی عکسازت گرفتم ک میذارمشون گلم شکلکهای جالب و متنوع آروین

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

اهالی فامیل
5 مهر 91 21:53
اهااااااااااااان عضو گروه سبز شدی دستبند بستی از الان سیاسی شدییییییییی بعد اینکه تو شمال باز سنگ هست یا همشو یو اوردی سوم اینکه وقتی خواهرت متن مینویسه اینقدر ننویسه جون جون یکی دو نفر جا انداخته بنویسه جون بعدا کدورت پیش میاد از ما گفتن بود
سپیده
15 مهر 91 18:22
سلام. وبلاگ "کودک من" پستی را به عنوان "شیرین ترین لحظه زندگی من" گذاشته. خوشحال می شم در صورت تمایل شما هم شرکت کنید. www.koodakeman91.niniweblog.com
زهرا از نی نی213
23 مهر 91 9:52
سلام به به چه عکسهای قشنگی چه دختر نانازی هزارماشالا آدم دوست داره بخوردش شمال خوش گذشت نیلیا جون؟ حتما خوش گذشته از عکسهات معلومه خاله
اهالی فامیل
10 آبان 91 15:09
فک کنم دفعهبعد ک نویسنده های وبلاگت بنویسن برات اینجوری مینویسن امروز روز اول مدرسه نیلیا بود خوب بود قشنگ بود اخه تنبلا یک بجنبین اثاث کشیو بهونه کردین نمینویسین عکس هم نمیزارید تو وبلاگ بچه
سپیده
14 آبان 91 12:13
سلام. وبلاگ "کودک من" مسابقه شماره 3 رو شروع کرد. دوست داشتید شرکت کنید. با تشکر http://koodakeman91.niniweblog.com
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیلیای من می باشد