نیلیا نیلیا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

نیلیای من

تنها شدم !

1391/3/27 13:46
نویسنده : کیمیا
205 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comدوباره تنها شدم

اخه خالم و دختر عمه های گلم امروز صبح رفتن اراک،امروز رفتن چون دیروز مامانی مهرسا زنگ زد و گفت که ما نمی تونیم بیایم دنبالشون و اینکه خودشون بیان و اونا هم امروز صبح رفتن و منم بعدش زودی رفتم حموم و وقتی از حموم اومدم بیرون،فهمیدم که مامان غزاله جون زنگ زده و ما رو برای ناهار دعوت کرده ولی من انقدر خسته بودم که وقتی از حموم اومدم بیرون خوابم برد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

اهالی فامیل
28 خرداد 91 23:41
اووووووووووووووووووووف خانوم پس از چند روز که در کش و قوس بودن و کلللللللللللللللللللللللللی اذیت شدن چه اروم خوابیدن خوابت نشون میده که پا بشی بازم اغوش مادره نه اون مهرسایییییییییییییییییییییییییییییییی... که بزاره تو رو تو منگنه
آتنا مامان روشا
6 تیر 91 15:14
مامانی برای غذای کمکی کمی زود نیست ؟دختر شما دندون در آورده چون دختر من یک هفته دیگه 5 ماهش تموم میشه دست به لثش میزنم کمی برجستست ولی همه میگن زوده برای دندون در آوردن. اگر عکسهای دخترتون رو همه یک سمته بزارید ما از دیدنش بیشتر لذت میبریم.
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیلیای من می باشد