نیلیا نیلیا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 27 روز سن داره

نیلیای من

برنامه کودک

1391/4/6 14:37
نویسنده : کیمیا
202 بازدید
اشتراک گذاری

niniweblog.comامروز صبح وقتی نیلیا جونم  از خواب بیدار شد خیلی سر حال و شاد بود و همش دوست داشت با مامان بازی کنه اما خوب منم کار داشتم و نتونستم زیاد باهاش بازی کنم یه دفعه یه چیزی توی ذهنم جرقه زد که تلویزیون روشن کنم تا نیلی برنامه کودک نگاه کنه که البته شبکه دو داشت هاچ زنبور عسل نشون میداد انقدر اروم شده بود و بی سر وصدا برنامه کودک تماشا میکرد که باورم نمی شد این همون نیلیایی که چند دیقه پیش انقدر شیطون شده بود و هی اذیت می کرد، و فقط همون برنامه رو دوست داشت وتا کانال رو عوض می کردم دوباره غلت زدنا وشیطونی هاشو شروع می کرد

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

اهالی فامیل
6 تیر 91 20:30
بگو که خودتونم نشستین تا آخر هاچو نگا کردین غذا هم رو گاز سوخته
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیلیای من می باشد