نیلیا نیلیا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

نیلیای من

2مراداد1391 و واکسن 6 ماهگی

1391/5/10 0:51
نویسنده : کیمیا
134 بازدید
اشتراک گذاری

نیلیا جونم عزیز دل مامان چون ما اراک بودیم و وقت واکسنت بود رفتیم در مانگاه نزدیک به خونه ی عزیز جون و واکسن ٦ ماهگیتو اونجا  زدیم خیلی گریه کردی گلم اخه به دوتا پاهات واکسن زدن من تا رفتیم خونه پای چپ تو کمپرس  سرد و فردا کمپرس گرم گذاشتم  اما بازم با این حال جای واکسنت سفت و خیلی اذیتت میکنه اما پای راستت خدا رو شکر اصلا اذیتت نکرد بررسی قد و وزن= قد(٦٨)،وزن=(٧،٥٥٠)،دور سر=(٤٢) البته از ماه پیش وزن اضافه که نکردی هیچ عزیزم ٥٠گرم هم کم کردی که فک کنم به خاطر اینه که میخوای دندون در بیاری

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان آرشيدا
10 مرداد 91 1:11
خاله جون 6 ماهگيت مبارك انشاالله جاي واكسنات زود زود خوب بشه .
زهرا از نی نی وبلاگ213
10 مرداد 91 7:18
سلام ممنون که به من سر زدی
زهرا از نی نی وبلاگ213
10 مرداد 91 7:19
ماشالا چه دختر نازی داری خدا حفظش کنه
زهرا از نی نی وبلاگ213
10 مرداد 91 7:20
آره احتمالا بخاطر دندون در آوردنه که این ناناز خانوم وزن کم کرده
اهالی فامیل
10 مرداد 91 20:00
نخیرم دندونو بهونه نکنید رفته اراک اون دو نفر عکس پایینی چلوندنش
یسنا
5 مهر 91 21:05
واییییییی!!جیگرش برم چقده این دختره خوشکله!!!!وای تو رو خدا کیمیا مواظبش باش که کسی چشمش نزنه!در ضمن نذار کسی جز تو بچلونتشبووووووووس؛اینا برا تو نی،برا نیلیاس!^_^
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیلیای من می باشد