نیلیا نیلیا ، تا این لحظه: 12 سال و 3 ماه و 26 روز سن داره

نیلیای من

روروک

1391/5/10 15:31
نویسنده : کیمیا
182 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم تازه یاد گرفتی که چطوری توی روروکniniweblog.com

حرکت و بازی کنی خلاصه بگم که خیلی دختر شیطونی هستی از همین حالا با رورو ک کل خونه رو زیر و رو میکنی و فقط یکی باید حواسش به تو باشه که خراب کاری نکنی مثلا چند روز پیش داشتم لباسا رو اتو می کردم همش دوس داشتی از توی رورو ک خم شی و به اتو دست بزنی مجبور بودم با یه دست تو رو بگیرم بایه دست دیگه لباسا رو اتو کنم

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

اهالی فامیل
13 مرداد 91 14:08
شنیدم میخواد رانده فرمول یک بشه الانم ک میره تو حسش میخونه اااااااااااااااا اووووووووووووووووو ایییییییییییییییییییییییی فک کنم ایییی ک میگه ترمز میکنه
سپیده
14 مرداد 91 16:05
سلام. با تشکر از رای تان
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به نیلیای من می باشد